Voor en door ouders

Als school delen we ons kapitaal op allerlei manieren. Als ouder nodigen we je uit gebruik te maken van het kapitaal dat we delen in avondcursussen, oudercafés, maatschappelijke activiteiten en thema-avonden. Ook geven we ouders met hoge reiskosten een financieel steuntje in de rug en faciliteren we het ‘eigen’ busvervoer in de polders.

Dat kunnen we niet alleen, maar doen we met Vrienden die hun persoonlijk kapitaal delen. Van elke Vriend vragen we een persoonlijke bijdrage, een aandeel dat bij je past.
Loop je over van de ideeën, dan investeer je creatief kapitaal. Heb je een groot sociaal kapitaal, dan zet je jouw netwerk in als ‘Vriend van Greijdanus’. En kun je financieel ondersteunen, dan is je bijdrage voor vervoer van harte welkom!

Op basis van je interesses en/of het kapitaal dat je deelt kom je op ons Vriendenportaal in contact met andere Vrienden. In deze groepen kun je delen wat je bezig houdt en samen tot nieuwe ideeën komen.

Kijk in onze evenementenkalender om te zien wat er allemaal te doen is.