Voor en door personeel

Samen schitteren op school en in de samenleving. Dat heeft alles te maken met jouw werk op Greijdanus. Als school en Vriendenstichting werken we samen met allerlei verschillende partners die als Vriend een bijdrage aan het onderwijs (kunnen) leveren.

Samen met kerken zien we onze gedeelde verantwoordelijkheid in de vorming van pubers. In de buurt rondom Greijdanus Zwolle werken we samen met een buurtvereniging, op Greijdanus Hardenberg zoeken we verbinding met bedrijven via de Vechtdal Academie en met maatschappelijke organisaties zoals Siriz en de Hadassa Hoeve. Op alle vestigingen hebben leerlingen baantjes via Bureau van Waarden.  En op Greijdanus Enschede organiseren we een barbecue. Zo genieten we bij de start van het schooljaar met leerlingen, ouders en personeel van lekker eten en elkaars aanwezigheid.

Op basis van je interesses en/of het kapitaal dat je deelt kom je op ons Vriendenportaal in contact met andere Vrienden. In deze groepen kun je delen wat je bezig houdt en samen tot nieuwe ideeën komen.