Vriendenportaal

Samen schitteren in Zijn licht. Dat is de wens van de Vrienden van Greijdanus. Dit Vriendenportaal is het middel om met Vrienden in contact te komen, je persoonlijk kapitaal te delen, op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en deel te nemen aan mooie evenementen.

Kan ik het Vriendenportaal uitproberen?
Met een gastaccount kun je het Vriendenportaal een maand lang uitproberen. Je kunt eenvoudig een account aanmaken door je naam en e-mailadres op te geven en zelf een wachtwoord te bedenken. Zo heb je rustig de tijd om te ontdekken welke meerwaarde het Vriendenportaal voor jou heeft.

Wanneer ben ik Vriend?

Wanneer je een gastaccount hebt, ben je niet automatisch Vriend van Greijdanus. Als je Vriend wilt worden, willen we graag wat meer van je weten. Bijvoorbeeld hoe je met Greijdanus verbonden bent, wat je interesses zijn en welk persoonlijk kapitaal je wilt delen. Op die manier kunnen we dingen met je delen die voor jou werkelijk interessant zijn.

Nadat je een maand van het portaal hebt kunnen genieten, krijg je vragenlijst waar bovenstaande een plek in heeft. Wanneer je die vragenlijst invult en Vriend wordt, behoud je de toegang tot het Vriendenportaal.

Zijn er kosten aan verbonden?
Het Vriendenportaal is het eerste jaar gratis. Na het eerste jaar vragen we je om een financiële bijdrage te doen aan het beheer van het Vriendenportaal. De hoogte van je bijdrage mag je zelf bepalen. Dat doe je op basis van wat de functionaliteit van het Vriendenportaal je waard is. De minimale donatie voor het gebruik van het Vriendenportaal is 10 euro per jaar.

Als Vriend van Greijdanus deel je persoonlijk kapitaal. Dat kan financieel kapitaal zijn, maar het delen van financieel kapitaal is geen voorwaarde om Vriend te kunnen worden.

Klik hier om een account aan te maken op het Vriendenportaal.